galen kväll i Munkfors

2011-06-02 - 22:56:47
Igår var det dags för Alexandras inflyttnings/utflyttnings/18-års fest i Munkfors (6 mil ifrån Karlstad). Var sjukt trött eftersom jag natten innan bara sovit tre timmar, men det blev en sjukt bra kväll. Vi var ute och härjade och jag snubblade på ett trottoarkant eller något och drog mig i så in i helvette! Flög säkert flera meter, strumpbyxorna gick sönder och knät såg hemskt ut. Idag upptäckte jag att jag i fallet även förstört min jacka och högerskon. Blev jättebesviken på mig själv, åhåå var jag verkligen tvungen att springa sådär okontrollerat snabbt i klackskor mitt i natten?

Efter 3-4 timmar sömn tog vi bussen ifrån Munkfors 09:35 imorse, var hemma i lägenheten i Karlstad ca 1½ timme senare och jag fick inte tid att vila bort min lilla bakfylla eftersom Therese och Theo skulle komma och hälsa på. Vi gick ner och käkade mat på pizzerian och så packade jag min väska. Tog fyra-tåget hem till Uppsala, äntligen är jag hemma igen. Längtat ihjäl mig.

Det har varit en sjukt lång dag, med två nätter i rad utav för lite sömn. Jag har tusen skolarbeten som måste vara klart innan måndag, jag har ont i mitt knä och handflatan. Jag vill sova men jag har inte tid med det.

Bilder ifrån festen igår kommer nästa vecka. Hade faktiskt med mig kameran, fotade lite och ställde den i bokhyllan. Sen försvann den, hittade den senare på toaletten, bläddrar igenom bilderna och hittar bilder när två killar tagit kort på sig själva och en av dom har tagit kort på sin ni-vet-vad. Det blev festens höjdpunkt typ...


Att åka tåg bakis är nog det bästa som finns. (nej)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0