Jag vill vara fru Wikegård!

2011-06-17 - 20:11:59
Idag gick jag, Bodil och Maria på tv-inspelningen av Gladiatorerna här i Karlstad. Grym upplevelse, lite drygt att det tog fyra timmar, man blev lite seg och trött i händerna mot slutet, även om vi hade en bra coach! Vi har nu även chansen att gå på semifinalerna och finalen (gratis) som spelas in under helgen, gött sugen på det!

Vi satt precis brevid kommentatorshyllan där Niklas och Jesper stod. Fick väääääärsta ögonkontakten med Niklas Wikegård. Åh, det är inte ofta man önskar att man vore 40 år, men nu önskar jag det. Jag vill vara fru Wikegård! Han bjöd även på godis, och snackade med folk, och skrev autografer... Vilken reko-kille alltså! Tittade nog mer på honom än på tävlingarna.


Taggade tjejer!






Jesper & Niklas


Fina Niklas Wikegård bjuder barnen (och mig) på godis.


Damer och


herrar! (i bar överkropp och med måååånga stora muskler)


Wikegård!


Den helt klart snyggaste Gladiatorn, Wolf.

Ber om ursäkt för dom otroligt kassa mobilbilderna. Om jag kommer iväg på semifinalerna eller finalen i helgen ska jag ta med min systemkameran och ta några RIKTIGA bilder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0