tung dag

2011-06-11 - 23:58:03
Blev väckt klockan nio imorse av kusinen som kom och petade på mig och sa "Det är morgon nu!", nähä? Det är precis det som är felet, jag är inte van att gå upp på morgonen när jag är ledig, snarare på eftermiddagen. Fick masa mig upp och göra frukost och kolla på det obligatoriska morgonbarnprogrammet. Sedan smet jag upp och sov en stund till.

Men det räckte inte... Låg och kollade på en film på femman idag på eftermiddagen/kvällen (Stockholm boogie, jättekonstig film ju Nikko) och somnade mitt i... Men jag är lika trött för det. Sedan kollade vi på friidrott och petade i oss massa god mat och jordgubbar. Mår rätt gött nu, ska gå och lägga mig i dräglig tid för att orka gå upp imorgon när Hannah vaknar.
Postat av: LABAN

2011-06-14 - 19:56:12
URL: http://nikolinal.blogg.se/
Postat av: LABAN

haha, hallaa....den är ju sjukt rolig skratta så jag dog i bland ju...speciellt över han typ göteborgaren med sin blåe bil o jättehög techno o körde runt... haha, Whaat abaaut thäät?:P

2011-06-14 - 19:57:26
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0