Vad hände?

2011-06-09 - 16:32:52
När jag vaknade i morse så visste jag att jag hade gjort ett blogg-inlägg precis innan jag lagt mig. Hade dock glömt vad jag skrev, hahaha.. Vill be om ursäkt för det, men lite roligt var det. Och bilden liksom, varför?

Nu är jag nykter men påstår fortfarande att det blev en sjukt lyckad fest igår. Inga klagomål, ingen som spydde, ingen som grät... Alla verkade ganska glada, och då är jag också glad.

Vid ett idag så drog jag och bakis-Maria in till skolan och kollade på studenterna, och så träffade vi en gammal lärare som numera bor i Skövde. Sedan drog vi till McDonalds och åt mat och kollade på lite fler studenter, hela stan' blir verkligen lycklig en dag som denna. Men jag och Maria ville mest bara gråta, vi gick omkring där och hade ångest - nästa gång är det vår tur. Jag både vill och vill absolut inte.

Nu ska jag börja röjja undan i lägenheten, sen ska jag skicka in det sista jävla skolarbetet.

Postat av: LABAN

VÄRLDENS SÖTASTE O BÄSTASTE JANSSON



PUSSS O KRAM

LABAN

2011-06-09 - 21:15:19
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0