Börjar flytta

2011-03-28 - 19:35:34
Har börjat packa lådor här i Kil nu, och det är alltid lika roligt att hitta saker man inte sett på länge. En av dom sakerna är en bild på mig och en fin gammal barndomsvän. Bilden har suttit uppe på väggen sedan jag flyttade hit till Kiln och nu plockade jag ner den och vände på den och såg det här. Den här bilden har alltid varit speciell, och några dagar innan jag flyttade ifrån Alunda låg den bilden i min brevlåda och med den här fina hälsningen på baksidan. Jag blir tårögd. Allt blir så tydligt, för det spelar ingen roll hur långt jag flyttar eller hur många gånger jag gör det, den här bilden kommer följa mig vart jag än beger mig.

Du är bäst.

Postat av: Jennifer "Sjömansfliiiiin"

spelar ingen roll vart eller hur långt du flyttar, du har alltid mig med dig hjärtat! <3

2011-03-31 - 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0