Bullar i ugnen!

2011-03-04 - 15:08:27
Så, då har man avklarat tandläkaren också. Tre visdomständer syndes på röntgenbilderna, varav en kommer att "växa ut" eftersom dom andra två krockar med andra tänder så kommer dom förmodligen inte att dyka upp. Hoppas den fjärde och sista inte dyker upp över huvud taget.
Diskuterade även lite om tandställning, sa att jag gärna ville ha det eftersom jag ser förjävlig ut efter alla tänder dom dragit ut på mig. Hon sa att hon skulle kolla det och sen sa hon "annars kan man ju bekosta det själv, ifall man skulle få avslag.. Tror det kostar runt 20 000 kr per käke". Haha, okej, SÅ ful är jag inte i munnen.

Sitter och väntar på att mina scones ska bli klara, det får duga som lunch idag. Jag orkar inget annat. Är sjukt tröt eftersom jag inte somnade förens runt två inatt och vaknade klockan åtta och inte kunde sova mer. Score...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0