Lägenhet?!

2011-03-17 - 23:03:26
Ganska okej torsdag faktiskt, trots lång skoldag. Men efter skolan så drog jag och min moster och kollade på en lägenhet som jag kanske ska flytta in i, om jag får den! Hoppas hoppas. Inte det finaste jag skådat, men ändå något eget. Och när jag kom hem och bekräftade att jag ville ha den så fick jag ångest. Jag? Bo själv? På sjunge våningen? Helt ensam i den trånga lägenheten som inte ens har riktigt kök? Då smsade jag min kusin Kristoffer och kollade vad han gjorde, och då blev jag med hem till hans mamma (min faster) och käkade och spelade xbox och dom fick mig på andra tankar. Tur att dom finns! Känns mycket bättre nu med allt konstigt nog, nu vill jag verkligen ha lägenheten.

Så jag har precis kommit hem, funderar på att lägga mig och titta på en film jag har laddat ner, Till det som är vackert. Jag har längtat efter den filmen! Och jag är dessutom ledig imorgon, huuuuuur skönt?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0