lördagen

2011-03-13 - 17:42:37
Vart en hyffsad kväll igår också. Drog till en inflyttningsfest på Herrhagen med Niklas och hans kompisar vid tio. När klockan är elva säger dom att musiken måste vara avstängd klockan tolv. Men när klockan blir tolv så tvingas alla lämna lägenheten. Det var sjukt spårat ändå, tjejer som slogs och sån skit, plus sanslöst fulla människor. Jag lyckades ändå stå på fötterna när vi bestämde oss för att gå till stan.

Satte mig på McDonalds med Niklas och Lukas, sen följde dom med mig till Kil 01:15 och sov här. Alla tre i min säng, varmt och otroligt trångt. Men jag hade ändå en sjukt rolig kväll!



Lagomt sleten idag! Deprimerande med söndag också...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0