mysig fredag.

2011-03-19 - 02:10:47
Haft en jättebra och mysig fredag (fast det känns som lördag). Kristoffer ringde och väckte mig klockan nio imorse och frågade om jag ville följa med till Charlottenberg, till ett köpcenter som finns där. Eftersom jag aldrig varit där så tackade jag glatt ja och klädde på mig och gick hem till honom och Sara och åt frukost. Shoppade ett par nya skor och godis (extremt jävla jättestor godisaffär, värre än taxfree) på centret. Åkte hem till Kil vid fem, åt mat med familjen här och sedan gick jag till min faster Helena där Kristoffer och massa människor var. Spelade tv-spel och hade skittrevligt. Var hemma runt halv ett.

Är dyngtrött nu och ska försöka sova. Är så otroligt glad att jag har min släkt som kan få mig på andra tankar så jag bara inte grottar ner mig i allt jobbigt. Verkligen dom bästa som finns!
Postat av: Felicia :)

tack för en trevlig kväll! :)

2011-03-20 - 09:27:02
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0