Seg dag!

2011-03-09 - 21:06:26
Usch, haft huvudvärk all day long och känner mig helt krossad.. Inatt vill jag förfan sova! Ska strax ta och stänga av allt och försöka med det snart.

Annars hade jag tur idag, eftersom vi på två utav fyra lektioner såg på en film, Romeo och Julia. Riktigt bra! Måste erkänna att jag inte var jättepositiv till den i början, men den var mycket bättre än när man läst några scener ur pjäsen. Grät nästan en skvätt, så nu ska den laddas ner! Och Leo DiCaprio är ju bara för snygg för att vara sann..
Efter skolan gick jag med Alexandra till Espresso House och fikade, och så tog jag tåget hem till Kil klockan sex, och sedan dess har jag legat i sängen typ.

Fick reda på att Anette (min moster) och Lennart åker till Barcelona i april, Andreas och jag blev eld och lågor! Jävlar vad fest vi ska ha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0