snart är det älskade lovet slut.

2011-03-03 - 23:45:41
Idag har det varit extremt segt att vara jag. Jag orkar inte göra någonting heller, kanske är lika bra det. Men ikväll har jag ägnat mig åt att vara sur på min mentor, och lite på pappa. Han kommer inte följa med mig till Värmland till helgen, det gjorde mig lite pissed.

Men jag fick veta (idag) att jag ska till tandläkaren imorgon klockan 10:40 här i Alunda. Tur att man har sportlov, och tur att man är här, och TUR att tandläkarmottagningen skickar ut påminnelser på sms, för annars hade jag ju aldrig kommit dit. Frågade min mamma flera gånger när jag kom hit "är det SÄKERT att jag inte har fått post?" och hon svarade "nej nej, det har du faktiskt inte". Nehe, men idag när jag sa att jag hade tandläkartid så sa hon "ja nu när du säger det, du hade fått ett brev om det". Åh jag kräks. Imorgon ska jag snickra en egen postlåda där dom kan lägga MIN post.

Föresten är lovet snart slut, och det ger mig ångest. Jag har inte gjort klart något av det jag skulle varit klar med. Men jag känner mig föresten inte speciellt motiverad till det heller så...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0