memory

2011-03-08 - 23:05:37
Du har så underbara ord. Du kan le så att jag smälter, du kan ge så jag tar åt mig.
Jag skulle gärna ha ditt mod. Jag skulle gärna ha din kärlek, men jag vänder här, förlåt mig.
Och om du saknar mig ibland så kan du släcka alla lampor för jag finns nånstans i mörkret
.

Du kan väl ringa mig ibland. Jag pratar gärna sönder alla torra, gråa nätter.
Jag är så rädd att komma fram nån annanstans, och jag samlar på tur- och retur-biljetter.
Jag vill ha fria vägar ut. Jag vill ha kakan som jag äter kvar på bordet hela långa livet.
Och jag vet att jag har fel. Och jag vet att du har sett hur jag går ensam genom livet.
Och jag vet det är ett spel, och jag vet att du har kämpat för nåt som jag ta't för givet.

Du kan väl sakna mig ibland, du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt.

Postat av: Catohelena

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

Svar: oh, thank you! how did you find my blog? :)
Josefin Jansson

2012-06-15 - 12:23:23
URL: http://catohelena.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0