Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain

2011-05-20 - 23:48:11
Överlevde tre kilometer i löp-spåret idag. Fy-fan säger jag bara. Glad över att det var sista gången, snart är den här jävla kursen avslutad, och faktiskt den enda kursen jag inte ligger efter i, idrott och hälsa A.

Åkte till Bergvik efter skolan, lite senare kom även Patrik dit och vi åt glass, kollade kläder och köpte mat. Han följde med hem till lägenheten och duschade medans jag lagade mat till oss. Runt åtta drog han och då dök jag ner i sängen och kände hur huvudvärken började smyga sig på. Får ALLTID ont i huvudet efter att ha sprungit i det där jävla spåret.

Imorgon ska jag sanera lägenheten, sedan åker jag nog till kusin Therese i Kil en sväng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0