baddax

2011-05-26 - 21:30:13
Helt sjukt stel i rygg och nacke fortfarande. Har nog inte en enda avslappnad muskel i min kropp längre. Känner att det kanske vore välgörande med en simtur i mitt enorma badkar. Lägga mig och koka där i ett tag nu känner jag verkligen för.

Haft studiekväll på skolan idag. Kom hem för en timme sen ungefär. Fick lite gjort där i alla fall. Ska väl träna lite på mitt engelskatal nu när jag ändå ligger och latar mig i badkaret.

Imorgon är det mycket som händer. Tur är väl det, så jag slipper tänka så mycket på talet och bli nervös. Först och främst har sovmorgonen blivit indragen pga att Maria och Bodil ska ha sitt ledarskaps-pass med våran klass. Sedan ska jag till läkaren, och så tillbaka till skolan och hålla talet och ha idrott. Sen åker med Alexandra till Arvika efter skolan. Ska ut och äta mat på Olssons brygga och om vi har tur får vi se Daniel Adams-Ray också (18-års gräns, sug).
Postat av: jennifer

haha nej det var ej din far! niklas ekström ;)

2011-05-28 - 18:42:07
URL: http://livsnjutarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0