Bra dag!

2011-05-18 - 23:05:12
Idag har det trots allt varit en bra dag. Gjorde muntliga nationella i engelska B på förmiddagen, sedan hade vi håltimme + lunchrast och då åkte jag med Patrik och åt lunch och fikade. Sedan tillbaka till skolan för att ha svenska B och kommunikation. Gjorde ett HELT arbete på kommunikationen som innehöll typ 2000 ord, jävligt bra för att vara jag på mindre än två timmar.

Sen åkte jag till lägenheten och drog på mig kläder för att ge mig ut och springa lite (håller på att förbereda mig, både mentalt och fysiskt för 3 km rundan på idrotten på fredag). Gick väl sådär men kändes ändå bra att göra det, och det är något jag egentligen borde göra oftare.

Vid sju kom Patrik hit och åt mat, sen drog han vidare mot Kronoparken och jag satte mig och plattade mitt hår. Jävla lejonman, blir inte alls lika bra som hos frisören. SUG! Och så har jag diskat, fan vad jag är bra idag. Kommer sova som en gud inatt plus att jag har sovmorgon imorgon. Ibland är livet för bra för att vara sant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0