fortsättningen ingen vill se

2011-05-06 - 22:06:00
Det är så vidrigt att jag varit en av dina hundratals flickvänner. Jag var bara en liten del av ditt enorma spel som ditt liv verkar gå ut på. Det har varit långt ifrån lätt att bearbeta dig, att komma över dig. Men att du fortsätter i samma stil som förut får mig att bara vilja skrika. Du ger dig själv dåligt rykte, jag hoppas du är medveten om det, och att det inte kommer som en överaskning den dagen du får höra vilken kille du är.. "Aha, DEN killen...".

På ett år lyckades du ha tre förhållanden med tre olika tjejer (som jag känner till), och är det inte lite skrämmande? En kille över 20 år leker omkring som om han fortfarande gick i mellanstadiet och frågade chans på alla söta tjejer.  Och nu var det visst dags för årets (så vitt jag vet) första förhållande, och jag kan inte säga "Grattis! Hoppas du blir lycklig!" för du blir aldrig lycklig, du hinner aldrig fästa dig förens din flickvän inser vad du är för något. Och jag tror inte på alla dina historier om du är den som alltid blir sårad, för så är det inte, det kan inte vara så. Så många tjejer som du har träffat, sån otur har knappast någon, att du träffar 10 tjejer och blir sårad av alla 10. Ser du mönstret? Förstår du att det kan bero på dig?

Jag känner mig så äckligt lättlurad, jag var bara en av hundra... En du lyckades charma och jag fattar inte hur jag kunde tillåta mig själv att falla för dig. Jag vill tala om för hela världen vad du är för en människa, men ingen skulle lyssna. Du malipulerar folk till din egen fördel och ALLA väljer att ge dig en chans, så gjorde även jag. Jag blev varnad av min bästa vän, men jag valde att ge dig en chans. Jag trotsade min bästa vän för att ge dig en äcklig jävla chans som förstörde så jävla mycket för mig. Jag ångrar mig, det räcker knappt att säga det, men jag ångrar mig så jävla djupt att jag någonsin träffade dig.





Mina ord räcker inte till. Jag bär på så mycket frustration som jag inte får ner på mina tangenter. Om jag ändå kunde förklara för någon hur det känns.

Postat av: Felicia :)

<3

2011-05-07 - 11:20:42
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: Nikolajna

jag är så glad att du kan uttra dig i ord om va du känner.... så länge de hjälper, skriv av dig!

Du är så stark,

älskar dig min lila smula<3



/laban

2011-05-08 - 03:05:05
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0