lång helg!

2011-05-01 - 21:12:22
Det har varit en lång helg med kalas hit och dit. Varit förkyld mitt i det hela och nu har jag inte ens någon röst kvar.

Sista dagen på påsklovet, jag har inte gjort ett enda jävla skolarbete som jag har lovat mig själv att göra. Känns ju sådär att gå tillbaka till skolan imorgon. Snart bara en månad kvar till sommarlov, och jag måste ärligt säga att jag inte ens längtar dit. Jag har alldeles för mycket att göra på för kort tid.

Ligger och tittar på Humorgalan/Big Brother och äter chips och dricker cola. Bakisdagen tar aldrig slut....
Postat av: emma

sv: Jag sjöng Katy Perry's låt Thinking of you :)

2011-05-02 - 23:39:51
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0