Lördag

2011-05-28 - 19:12:41
Daniel Adams Ray igår var helt galet grymt och bra. Det gjorde inget att vi inte fick komma in. Han spelade utomhus och vi såg scenen och Daniel minst lika bra som dom därinne. När han kom ut på scen var det ett ögonblick av andnöd och gråt för min och Alex del. Det var galet stort. Bäst bäst bäst.

Sov över hos Alex, och åkte med hennes pojkvän till Kil vid ett, så tog jag bussen till stan. Uträttade massa ärenden i stan, hämtade ut ett paket, lämnade in min mobil på reparation. Och så handlade jag och gick hela vägen hem.

Mycket bra start på helgen, och jag är väldigt nöjd med lördagen. Maria var här nyss med sin mamma, hon börjar flytta in i sin lägenhet brevid min idag!



Den här lilla telefonen fick jag som ersättningsmobil nu. Kunde ta upp till fyra veckor på reparationen sa han. Hur ska jag orka?

Nu måste jag återgå till mina pannkakor. Jag har faktiskt lärt mig att vända dom i luften. Det är rena cirkusen här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0