mysig helg

2011-05-15 - 13:17:46
Ja mina kära vänner, uppdateringen dog under lördagen. Trodde nästan att jag skulle klara av att göra åtminstone ett inlägg om dagen nu när jag är på "semester" men icke.

Igår så var vi på IKEA. Jag köpte en hylla till alla miljontals dvd filmer och cd skivor jag har. Fick även med mig lite andra småsaker som jag ska pynta lägenheten med när jag kommer dit senare idag. Jag längtar faktiskt dit nu!
Efter IKEA så åkte jag till farmor och farfar och grillade och såg början på Eurovision song contest där, sedan gick jag tillbaka hit till min moster och såg slutet. Otroligt spännande! Jag har aldrig upplevt det så nära för Sverige att vinna (eftersom jag inte levde på typ Carolas och Charlotte Perellis storhetstid).

Nu ska jag försökta ta tag i en idrottuppgift som skulle varit klar för flera veckor sen. Suck.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0