på bättringsvägen

2011-05-24 - 18:22:15
Är nog påväg åt rätt håll, varit hemma från skolan idag i alla fall eftersom man inte får gå dit förens det gått typ 48 timmar sedan sista gången man kräktes.

Det enda jag har ätit idag är frukost, men jag är så glad att jag fått behålla det i magen den här gången så jag har inte vågat äta mer. Tog bussen in till ICA Viken förut och köpte glass och cola, ska bädda ner mig i sängen och mysa med Skilda Världar nu. Kommer nog inte få gå till skolan imorgon heller även om jag känner mig frisk. Är så otroligt glad över att det inte blev värre än såhär.
Postat av: Laban

va skönt o höra janis, att det är bättre med dig :)

2011-05-24 - 19:29:56
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0