Va fan?

2011-05-22 - 00:03:47
Blev väldigt illa till mods precis. Jag har tre grannar som jag bor vägg-i-vägg med. En till höger, en till vänster och en ovanför. Jag tror att det var grannen ovanför som precis hade ganska vilt sex (hans/hennes säng knarrar väldigt mycket, och denna gången hörde jag även när han "var klar" så att säga).

Kort där efter hör jag att en annan granne gråter som bara fan. Kunde inte lista ut om ljudet kom ovanifrån eller till höger ifrån men tillslut kommer det ut en kille och trycker upp hissen på min våning. Han gråter så han knappt kan andas, han har en tjej med sig också som kramar honom och säger "det löser sig..". Blev helt chockad. Ville bara gå ut dit och krama om honom också. Har aldrig hört en kille gråta så mycket.

Trodde först att grannen ovanför hade haft sex och sedan börjat gråta. Trodde för en stund att något olagligt hänt på övervåningen. Men det visade sig vara två olika grannar som har väldigt mycket känslor samtidigt.
Postat av: V

Har du också så lyhört?? Me too! Det är fruktansvärt, som du säger hör jag allting: när de går på toa, när de kissar, hostar, bråkar, allt. Har flera grannar som smäller som satan i dörren och de går in och ut hela dagarna. Mår riktigt dåligt av det, stressad. har du några tips? Vill flytta men har inte råd med flyttfirma just nu. Huset är byggt -66, när byggdes ditt?

2011-07-25 - 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0