20-års firande

2011-11-19 - 00:44:33

Slutade tidigt idag, vid tolv eftersom religionen var inställd. Men jag och Alex satt kvar till typ halv fem och skrev på våra religionsuppgifter som måste vara klara på söndag. MEN jag blev inte klar ändå, så det blir ännu en plugghelg. Har verkligen ingen aning om vad jag kommer få för betyg eftersom jag inte kommer kunna få feedback på mina uppgifter. Jaja... Jag får skylla mig själv.

Sedan åkte jag till Kil för att fira min kusin Andreas som fyller 20 år. Mycket trevligt att komma dit igen, huset där jag bott i 1 1/2 år... Kul att träffa min kusin Caroline också, hon är i vecka 35 nu, alltså strax dags för bebis!

Jag, min moster Anette och Andreas har planerat att åka och hälsa på morfar nästa helg, på demensboendet. Jag har inte träffat honom på ett år nu, jag mår redan dåligt över att jag ska dit. Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det. Det viktiga är att han inte lider, så som mormor gjorde. Och Anette säger att han fortfarande kan ha ljusa stunder, och ibland vara riktigt rolig, haha. Fick mig några riktigt härliga skratt idag när dom berättade om hans senaste fasoner. Han är alltså totalt förvirrad ibland och gör massa konstiga saker.

Kom hem för typ en timme sen. Ligger och kollar på Skilda Världar nu. Ska nog sova snart så jag kan komma igång så tidigt som möjligt med plugg imorgon.

Natti Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0