Äntligen!

2011-11-20 - 19:49:08
Sådär... 19 sidor och 6835 ord senare kände jag mig redo att skicka in mitt stora religionsarbete. Plus ett litet arbete till. Nu är jag klar mer religion A, och jag har verkligen INGEN aning om vad jag kommer få för betyg. Känner på mig att jag kommer bli besviken men nu har jag gjort det jag kan, gjort det bästa av situationen.

Ser förjävligt ut i min lägenhet också, det har gått i ett men jag har inte hunnit städa. Tvättat hela dagen så nu är det kläder överallt. Och jag har inte ätit något idag heller eftersom dagen har gått i raketfart sedan jag gick upp. Ingen lust att laga mat heller! Vill bara lägga mig och vila efter allt jag presterat idag. Kolla på Gustafsson 3 tr, Time Out och sedan somna till Beck. Det vore en bra avslutning på den här dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0