Är det du som är galen eller världen som är sjuk?

2011-11-20 - 02:04:10

Idag blev det en lugn dag. Ganska skönt att slappa lite på helger ibland. Imorse när jag vaknade blev jag skitstressad för att jag trodde jag försovit mig, haha. Så brukar det inte vara, men förra helgen ställde jag alarm varje morgon, så jag var väl ännu mer intryckt i mina rutiner än vanligt när jag vaknade imorse, så idag var det skönt att få sova ut ordentligt.

Imorgon ska jag tvätta mellan 13-17. Bäst att jag ställer alarm så jag inte försover mig, heh...

Postat av: FELICIA :)

sv: jaa! det är vinet som vi drack i skattungbyn, blev något lycklig när jag såg det i kylen! :)

2011-11-20 - 12:10:51
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0