Döda mig

2011-11-08 - 21:34:27
Fyfan vad less jag bliiiiiiir!

Satt på bussen till Kil efter skolan, skulle och fira farmor på födelsedagen. Då fick jag världens jävla huvudvärk, som en blixt från klar himmel. Så fruktansvärt irriterande. Hos farmor var det ganska mycket folk, stimmigt, barn, barn som spelade på pianot, barn som var ledsna och trötta. Fick andas och ränka till tio flera gånger, haha. Dragit i mig två Pamol nu, så hoppas vi på det bästa.

Hade ju egentligen tänkt plugga järnet nu när jag kom hem för en timme sen. Har jättemycket att göra i religionen som ska vara klart helst till imorgon (annars blir jag ig-varnad och kan få rektorn efter mig, bara jobbigt). Men jag får väl helt enkelt ta mitt förbannade huvud i vacker hand och inse att det inte funkar att koncentrera sig på religionsskit nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0