Ett långt, drygt inlägg

2011-11-05 - 22:34:56
Shit, gårdagen spårade ur en aning. Vi (jag och sex killar) hamnade på ett ställe i Uppsala som heter Etage, rätt tråkigt... Men vi var där runt halv elva, när klockan är tio över elva har två av mina kompisar hetsat varandra att dricka så den ena är på toan och spyr och den andra blir utslängd. Vi får sätta honom på bussen till Alunda, vi ser till att busschauffören + en annan kompis som också var på bussen skulle se till att han kom av på rätt ställe, och att en kille skulle komma och möta honom vid bussen. Efter ca 15 minuter ringer det, den fulla, utslängda killen har även blivit avslängd från bussen eftersom han spytt ner typ hela sig. Det stod tydligen en helt okänd människa med honom och väntade på att hans pappa skulle komma och hämta honom. Haha. Alltså, fyfan va sämst. Betala 120 spänn och vara där inne i 40 minuter. Sedan spy ner hela sig och bli avslängd från bussen, samt bli hämtad av sin pappa mitt i natten.

Jag och dom andra grabbarna stannade kvar och tog 02:20 bussen hem, knökat med folk och var hemma i sängen runt 03:30 och då kunde jag naturligtvis inte sova. Hörde när mamma gick upp och åkte till jobbet....

Men det har gått rätt bra ändå idag. Fick ställa klockan imorse eftersom jag skulle till stan och träffa en kompis från högstadiet, mycket trevligt! Köpte även en födelsedagspresent till mamma på The Body Shop eftersom hon fyller år idag ♥

Imorgon är det söndag, vilket innebär återresa för mig. Usch jag vill inte till Karlstad nu. Jag vill vara kvar här en vecka till. Jag orkar inte åka tåg, jag orkar inte trängas med människor, jag orkar inte komma hem till min stökiga lägenhet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0