Hard workwork

2011-11-13 - 20:52:55
Har återvänt hem till lägenheten efter en natt i Kil. Åkte till min kusin Therese igår och hjälpte henne måla vardagsrummet, det höll vi på med några timmar under lördagen. Sedan blev vi bjudna på mat hos vår faster Helena, det blev tacos och kladdkaka till efterrätt (som min åttaåriga kusin bakat). Verkligen inga fel! Helt underbart att få umgås lite med dom.

Idag fortsatte jag och Therese med målandet, tyvärr tog färgen slut så det blev inte klart, men fint blir det! Min faster Catarina (Thereses mamma) kom och bjöd på fars-dag mat och sedan skjutsade hon mig till Karlstad. Så himla gulligt. Fick även med mig två enorma påsar nachochips eftersom hennes make arberar på något företag (haha) så han beställde hem en hel låda, OCH JAG FICK TA DEL UTAV DET! Nomnomnomnom.



Ska återgå till mitt religionsarbete. Och fortsätta lyssna på Maskinen-musik och annan hård och hänsynslös musik med spikraka texter för att bearbeta min enorma besvikelse... BLIR ARG, ARG, ARG. OCH VÄLDIGT, VÄLDIGT LEDSEN. Det gör ont, varje gång man tvingas bli besviken, lurad.

Det är skillnad på ha en kuk å va en kuk
Och jag är beredd och gå i döden för din rätt
Och döda mig om jag inte har rätt

Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as

Han har bränt alla tänkbara broar
Han har sänkt alla möjliga skepp
Han har kallat dig 'äckliga hora'
Han har till och med spräckt din läpp

Ta honom i gränden, på vägen hem
Hela världen vet att hans sista chans är bränd
Så krossa alla tänder, en efter en
Och om han inte fattar
Börja om igen

Ni två kan aldrig börja om igen

Maskinen – Krossa alla fönster - Original Version

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0