Måndag

2011-11-14 - 22:14:22
Aaaaaah! Jag får panik! Mina läppar torkar ut och dör. Denna underbara medicin har gett mig så fruktansvärt torra läppar så det inte finns på denna jord. Inga tips? Jag går runt på tre olika lipsyl, men inget hjälper. Och ovanpå detta har det börjat bli kallare ute = torrare hud. SKITHUS!

Idag på historian skulle Bodil stoppa i laddaren till en dator i ett eluttag (i en såndär förlängning). Då gick typ strömmen på halva skolan, all ström i eluttagen försvann, och dom som satt vid dom stationära datorerna blev helt paffa när skärmen bara blev svart, haha. Hela förlängaren (med typ fyra uttag) hade bara lyst upp, sen blev allt svart, haha. Så det var bra, min dator laddade ur ganska fort, så då hade man inte så mycket att göra efter det.

Strax dags att betala anmälningsavgiften på vår resa till Ayia Napa också. Vi hade ju bokat en resa, Maria och jag + några till, som skulle kosta nästan 8000. Men sen hittade vi ett billigare hotell så vi bara skulle behöva betala runt 6500, och då ingick frukostbuffé, så jag och Maria bytte till det hotellet. Sedan hittade vi ett ännu bättre läge till nästan samma pris (6000 kr inkl frukost). Så vi har bokat om resa två gånger sedan vi bokade vår första för typ tre veckor sedan, haha. Nu har vi även fått med oss en till, Niklas ska åka med oss och bo med oss, ska bli sjukt trevligt. Plus att vi åker från Arlanda nu, istället för Landvetter. Vet inte varför men det känns bättre, även om jag bara varit på Arlanda en gång förut.

Gissa vad jag ska göra nu? Det börjar på r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0