pluggpluggplugg

2011-11-10 - 22:13:33
Snart innehåller mitt enorma arbete om världsreligionerna 3700 ord, och det är fortfarande ganska långt infrån klart. Stackars Pontus som ska läsa igenom skiten sen. Imorgon ska jag fan bli klar med det, om jag så ska sitta hela natten. Jag pluggar alltid så himla ineffektivt. Har alltid tvn på eller inloggad på facebook, blir alltid distraherad så det går väldigt långsamt fram.

Har sovmorgon imorgon, har ingen historia så börjar typ halv elva, underbart skönt. Bara två lektioner sedan helg. Efter skolan imorgon ska jag försöka lura hit farfar så han kan skruva ihop mitt avlopp som jag skruvade isär och inte fick ihop för snart tre veckor sedan. Börjar tröttna på lukten utav avlopp i badrummet. Och på lördag ska jag till Kil och hjälpa Therese att börja renovera vardagsrummet, och busa med barnen.

Nu återstår dusch, sedan ska jag sova!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0