Smärtaaaaaa

2011-11-03 - 22:02:36
Igår sov jag typ hela dagen. Gick upp och åt frukost vid halv ett, sen gick jag och la mig igen och sov till fyra. Har fått så fruktansvärt ont i magen av dom nya medicinerna, har noll aptit och är trött konstant. Men jag har bestämt mig för att härda ut, någon gång måste det ju gå över.

Idag har varit lite bättre, fortfarande ont men jag har kunnat äta ordentligt. Jag har inte sovit bort hela dagen heller, vilket kanske hade varit lika bra egentligen eftersom jag inte gjort så mycket än att lega still idag. Pappa har varit hemma från jobbet idag, så vi har kollat på lite Mia och Klara, sen blev det hockey och handboll. Sen satt vi och skrattade åt gamla reklamfilmer på youtube, så jävla dålig humor...

Imorgon ska jag också försöka ta det lungt, på kvällen drar jag med Jakob in till stan och möter Ida och hittar på något bus. Får se vart vi hamnar. Mig spelar det ju egentligen inte så stor roll eftersom jag numera är nykterist och knappt kan röra mig för att jag har så ont i magen, haha.

Nu ska jag fortsätta mitt enorma projekt. Håller på att packa upp och packar ihop filer på "Erik och Mackan" avsnitt jag har laddat ner. Så dryyyygt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0