Tur i spel?

2011-11-17 - 15:21:10
Igår hände en trevlig sak. Frisörsalogen, Salong Moda, som jag klippte mig hos för snart en månad sedan ringde mig och sa att jag var en av vinnarna i deras tävling (dom fyllde 7 år som företag och firade detta genom en tävling). När jag var där och klippte mig fick jag skriva ner mitt namn och telefonnummer på en liten lapp och lägga i en låda, med säkert 100 andra små lappar. Jag som ALDRIG vinner något, blev riktigt glatt överaskad!

Idag fick jag hämta påsen, med lite hårprodukter i. Hon frågade även om hon fick ta en bild på mig, eftersom alla vinnare skulle fotas för att sedan hamna på deras facebook-sida. Jag, lycklig och stolt som jag var, hör mig själv säga "Javisst, det går bra". Så nu får vi se hur bedrövligt det blir, men lite får man väl bjuda på sig själv, det är det värt, haha!

Men jag är fortfarande ett levade bevis på att myten "otur i spel, tur i kärlek" och tvärt om INTE är sann.. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0