Alunda

2011-10-18 - 22:14:12
Kommit hem till mammis och pappis nu. Har fått en massa brev hit. Bland annat mitt nya bankkort som dom har skrivit Jenni Jansson på, misslyckade människor. Men även två undersökningar, från rekryteringsmyndigheten och statistiska centralbyrån, fyllt i den skiten i alla fall och skickat in det. Kanske gör jag samhället en tjänst. Har även fått mitt avslag från CSN om inackorderingstillägg, ska skicka in en överklagan men förväntar mig ingenting, CSN har jag absolut inget förtroende för längre. Dom har liksom bara bestämt sig för att jag ska gå naturvetenskap på Bruksgymnasiet i Gimo. Dom tar inte hänsyn till att mitt gymnasium i Karlstad har en unik inriktning.

Imorgon är det dags för en vända till Akademiska sjukhuset i Uppsala. En aning nervöst, men det kommer nog bli bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0