Bloggtorka, förlåt.

2011-10-03 - 09:44:31
Det går inte att blogga från min iPhone, och jag har inte förlängt mitt mobila bredband till datorn. Därför har det varit lite mer än en veckas bloggtorka. Känns lite jobbigt, när jag faktiskt har velat blogga dom senaste dagarna.

Det har hänt en hel del på den här korta tiden...

En sak som har blivit bestämt är att jag och Patrik ska åka till Göteborg den 25-26 oktober. Han bjöd med mig på Ung Cancer galan. Har nämt en del om organisationen i min blogg förut. Känns väldigt hedrande att grundaren Julia Mjörnstedt (och Patrik) ville göra mig till anhörigmedlem i Ung Cancer, samt att jag blev bjuden på galan.

Imorse åkte Patrik till Göteborg, han ska vara med i den tredje filmen "Det är okej att känna glädje" som spelas in idag. Som vi förmodligen kommer få se på galan i slutet av oktober, ska bli jättespännande, och kommer säkart framkalla en och annan tår.

Måste återgå till mitt historiaarbete nu, men nu har nu lite uppdatering! Slänger in en jättefin låt också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0