En liten uppdatering

2011-10-10 - 13:16:15

Har fortfarande inte uppdaterat mitt mobila bredband med internet, och jag kan fortfarande inte blogga från min iPhone. Därför är det väldigt tunt med uppdatering fortfarande.

Nästa tisdag (den 18e) åker jag hem till Uppsala en snabb sväng. Har fått tid på sjukhuset den 19e. Åker hem direkt efter jag har varit där tror jag. Vill inte missa för mycket i skolan, jag vet hur det blir... Jag ska ju vara ledig 25-26 oktober också eftersom jag ska till Göteborg.

I helgen var min kusin Robin ifrån Norge hemma och hälsade på. På lördagen kom han till Karlstad och hämtade mig och han skulle fixa lite saker här, sen åkte vi ut till hans föräldrar i Högboda och åt mat och hade trevligt. Träffade även Therese, Lucas och en sjuk stackars Theo där. Jag åkte hem till Karlstad med 19:20 bussen, bara latade mig resten av kvällen. Och detsamma hela söndagen. Har varit en lugn helg, rätt skönt.

Tror inte jag hade något direkt intressant att berätta denna gång. Sitter på håltimme nu så jag kommer säkert på något mer. Men om 45 minuter är det dags för att fira Klara Gymnasium som fyller 10 år idag. Tårta? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0