Kärlek.

2011-10-27 - 20:39:19
Ung Cancer har faktiskt släppt en skiva med låtar som blivit skänkta av artister. Alla pengar som kommer in från försäljning går oavkortat till organisationen. Det går att lyssna på skivan här på Spotify, men den finns även att köpa i Ung Cancers webshop.

Om ni har sett några av filmerna från kampanjen "Det är okej att känna" kommer ni känna igen vissa låtar:
Den första filmen, "Det är okej att känna", med låten I will lead you home av The Glass child.
Den andra filmen, "Det är okej att känna hopp" med den otroligt starka tjejen Johanna Åbrink, med låten Heart on a line av Be the Bear.
Och den tredje filmen, "Det är okej att känna saknad" om Malin som gick bort tidigare i år, med låten I've been down before av Loren Francis.

Det känns så fantastiskt att jag träffat alla dessa underbara människor. Alla friska, alla sjuka. Alla artister och alla anhöriga. Det var otroligt mycket kärlek på Yaki-Da i tisdags, bara massa kramar, skratt och gråt. Alltid någon som kunde klappa på den andres axel, krama om, trösta. Men också lära känna, skratta och njuta. Jag kommer leva på den kvällen väldigt länge. Jag har aldrig känt sådan värme omkring mig förut. Kärlek till er alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0