Lördag

2011-10-29 - 18:19:11
Gårdagen slutade med att Värmlandstrafik fick betala en taxi för åtta pers in till stan, ändå var det en stackare som inte fick plats och blev kvar i Kil. Eftersom det stod ett godståg på rälsen mellan Kil och Karlstad kunde inget tåg komma förbi, och den sista bussen hade gått, tågvärdinnan hade kollat fel. Men jag klagar inte, även om det tog 40 minuter innan vi kom iväg från Kil. Somnade med kläderna på när jag kom hem, vaknade halv åtta i morse och "gick och la mig" på riktigt, haha.

Ligger fortfarande och degar. Ska strax börja göra mig i ordning för att åka till Kil. Ska till Kils enda krog eftersom Peter Siepen dj:ar där ikväll. Hoppas det blir värt 80 spänn i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0