Trött!

2011-10-28 - 21:51:08

Shit vilken lång dag detta har varit.

Började med skola 9-14:20. Direkt efter skolan åkte jag, Alex och Maria till Inova på Kronoparken i Karlstad. Vi har våran rådgivare för vårat UF företag där. Var klara där vid 16-tiden och åkte direkt hem till Sommaro där Maria hämtade bilnycklarna och sedan skulle hon till Ämtervik, hon släppte av mig i Kil för jag skulle fixa biljetter till Peter Siepen imorgon. Blev även kvar hos min faster på lite mat och vin. Sedan skulle jag med bussen till Karlstad 20:20 men missade den. Tog tåget 21:22 istället men tåget kunde aldrig lämna Kil pga något fel. Så nu står jag och väntar på en buss till Karlstad. Hoppas jag är hemma innan midnatt! Haha. Är dödstrött och vill bara hem och sovaaaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0