Hemma igen

2011-09-19 - 22:37:25
Har varit på en kort visit hemma i Alunda över helgen, kom till Karlstad kl 22 igår kväll och fick springa till bussen i ösregn och en lite lätt översvämmad stad. Var totalt slut när jag kom innanför dörren.

Har fortfarande inte städat ordentligt sedan min 18-års fest (min för och efterfest), det är saker, presenter och alkohol överallt. Hade bara lust att vända och åka tillbaka till mamma och pappa igen.
Det blev inte bättre när jag kom hem igårkväll och var astrött och bara släppte allt jag hade i händerna innan för dörren så jag fick plöja en väg ut imorse. Jag måste ta tag i skiten.

Imorgon väntar vår sista sovmorgon. Eller ah, vi kommer förmodligen få fler sovmornar framöver, men det är tufft att börja nio varje dag. På torsdag är det skolfoto och i oktober ska vi prova studentmössor, nejtack, jag tror inte att jag behöver mer ångest nu.

Hejdå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0