Ny skolvecka, och lite mer sömnbrist

2011-09-12 - 18:54:35
Fy-i-helvette vad trött jag var imorse. Det sket sig totalt igår kväll, råkade somna vid sex och vaknade runt åtta, sen kunde jag inte sova mer. Så typsikt mig. Men imorgon får jag ta igen mig med lite sovmorgon!

Bytte bort kemi b idag, jag och tre till i min klass (plus att en till har bytt för en vecka sen). Ska läsa historia b istället, har verkligen ingen motivation till att läsa kemi b. Och historia b håller bara på till typ jullovet eller sportlovet, kemin skulle hållt på ända fram till sommarlovet. Det jobbiga är att jag läser både historia a och b samtidigt, men det blir säkert bra, allt är bättre än kemi b just nu.

Den här veckan kommer nog gå jävligt långsamt, förra veckan bara flög förbi. Jag var så lycklig eftersom jag snart skulle fylla år, och så bodde Patrik hos mig nästan hela veckan. Svisch, så var den veckan, och helgen, förbi....
Postat av: Felicia :)

sv: haha nej det missade jag, men kan tänka mig att det inte var sådär väldigt gott ;)

2011-09-12 - 19:33:53
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 - 10:55:15
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Jennifer Sandqvist

hej! har en ny blogg, skriv gärna en kommentar om vad du tycker om den!

kram sålänge!

2011-09-13 - 18:05:40
URL: http://sandqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0