bra dag!

2012-02-01 - 19:14:27
Haft en ganska bra dag idag. Försökte gå upp lite tidigare imorse för att fixa mitt hår, men det gick inte.. Blev jättestressigt så jag missade bussen och fick gå till sjukhuset och ta bussen där ifrån. Hann inte ens äta frukost hemma, tur att det finns på skolan!

Vid tre i eftermiddags drog jag och mina kära UF'are till Karolinen och träffade fotografen Simone. Hur trevlig och rolig som helst. Vi skulle fotograferas inför UF mässan som är i Karlstad i april, där alla UF-företag ska ställa ut sina produkter (men vi ska vara med i marknadsföringen inför mässan). I den här marknadsföringen är det blandade bilder på ungdomars produkter men även på ungdomarna själva (som det var i vårat fall). Eftersom vi inte har någon prototyp att visa upp ännu så fick dom helt enkelt ta kort på oss istället, eftersom dom gillade vår affärsidé så mycket. Så vi skulle vara "dom tuffa entrepenörs-tjejerna" så vi skulle ta en bild där vi såg grav-allvarliga ut, haha... Gissa om det var svårt! Men vi fick även larva oss lite och ta lite glada bilder, så vi får se vilken bild hon väljer till slut. Det var hur kul som helst att bli fotograferad av en riktig fotograf, förstår verkligen hur jävla svårt det är att vara "modell" och försöka förstå vad fotografen säger och menar, och så sjukt varmt det blir! Känns skönt att man redan har kunnat nå ut med sin produkt, nu gäller det bara att få ihop pengar till prototypen. Sugen på att köpa riskkapital, någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0