brilleorm?

2012-02-09 - 22:05:31
Sitter och tittar på Angel på TV4+ och mina gamla briller har åkt på. Kan inte minnas när jag använde dom senast, men jag vet att mycket av min huvudvärk beror på att jag inte använder glasögon. Det är så tråkigt att ha briller, dom är bara ivägen och så ser jag så blurrigt på långt håll med dom på. Borde ha sånna där progressiva glas i, så jag har på mig dom jämt. Ja jag borde nog ha glasögon jämt, ser ju faktiskt nästan intelligent ut med dom på. Kanske kan leva upp lite till mina naturar-ambitioner.

Maria och jag hittade en helt underbar outlet butik i Karlstad idag. Den har funnits i typ ett år tydligen, men vi upptäckte den idag, haha. Fyndade två bikiniöverdelar, men kunde ha handlat typ hela butiken. Sjukt. Hittade ett par skor också som jag funderar på att gå tillbaka och köpa imorgon.

Postat av: FELICIA :)

Vart ligger affären? Blev nyfiken nu, hehe :)

2012-02-09 - 23:03:45
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0