en långtråkig dag hemma

2012-02-08 - 20:47:05
Har legat hemma idag. Något konstigt med magen så jag var uppe och yrade inatt och hade lite panik. Nu har det dock släppt. Vet inte vad det kan berott på, något jag ätit kanske.

Haft besök av en kille från Anticimex idag. Han var här och besprutade typ hela lägenheten mot silverfisk (småkryp). Hade en jobbig upplevelse i badrummet där jag lyfte på en hink och myrornas krig (fast med silverfisk) bröt ut. Uhh, mår dåligt bara jag tänker på det. Men nu hoppas jag att dom ska hålla sig borta ett tag. Vidriga djur!

Imorgon får det bli skola, oavsett hur jag mår. Har ett matteprov + att jag måste sitta kvar efter att jag har slutat och plugga inför nationella på tisdag. Suck.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0