ingen lust med någonting

2012-02-24 - 22:23:10
Har verkligen varit en helt sjuk dag. Flängt runt överallt med företaget och haft smått panik ända sedan igår. Helt slut egentligen, ville ju faktiskt gå ut eller något ikväll för att fira in sportlovet, men alla tappade sugen på det under dagen. Inte lust med någonting just nu. Ska åka hem till mamma och pappa imorgon, inte ens det känns bra. Jag vet inte riktigt vad det egentligen beror på, men någonstans blir man väl så matt att man stänger av totalt. Trött och less på människor, avundsjuka, giriga jävla idioter som inte vill något hellre än att förstöra andras liv. Trött på att jag måste ta allt så personligt. Trött på att jag lägger all min energi på saker som inte förtjänar det över huvud taget. Jag vill bara släppa det och se framåt. Men jag är en sån som alltid blir kvar i gråzonen medans andra fortsätter framåt.

Hade i alla fall en jättebra kväll igår. Var på hockey med Josefin och Alexandra, Färjestad-AIK, där det blev en vinst. Skitbra match faktiskt. Synd att man nästan aldrig går på hockey längre. Saknar gemenskapen. Men det finns varken tid eller budget för speciellt många hockeybesök numera. Men tid kommer jag få så det räcker att bli över efter sportlovet, har bara tre kurser + UF kvar då. Och efter påsk är det bara två kurser, haha.. Löjligt egentligen. Men så blir det när man kör på ashårt i ettan och inte har någon praktik. Jag klagar INTE :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0