Lördagsmys?

2012-02-26 - 00:46:30
Haft en jättebra första kväll hemma i Alunda. Lagat god mat och sett på melodifestivalen. Sedan la jag mig i sängen och började kolla på The rise of evil, mycket bra film som handlar om Hitler. Började även läsa i hans självbiografi Mein Kampf, haha.. Känner mig lite smått insnöad på Hitler just nu. Det är ett av mina syndrom - ett överdrivet och maniskt intresse för 1900-tals historia, världskrigen och nazismen. Historia är mitt favvo-ämne, heh. Jag är sjuk..

Imorgon ska jag med pappsen in till stan och leta efter ett silver/metallic nagellack. Fick för mig att jag MÅSTE ha ett sånt. Hoppas jag hittar ett som är bra, som är som jag vill att det ska vara, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0