Ont om tid

2012-02-16 - 21:50:55
Shit, har verkligen inte funnit tid till att blogga här under veckan. Har haft fullt upp hela veckan och dessutom startat upp en ny blogg till företaget (http://www.mobichargeuf.blogg.se) som jag har hållt på ganska mycket med. Igår var jag på en anställningsintervju på ett eventföretag, och idag skulle vi träffat en journalist från Karlstad Tidningen men han blev tyvärr sjuk.

Tog mig i alla fall tiden till att bada igår ikväll. Väldigt länge sen, och när jag väl hade fyllt upp mitt stora badkar var vattnet så varmt att jag inte orkade sänka ner hela kroppen, haha. Satt i badkaret och bara stirrade in i kaklet en stund, Kent spelades på högsta volym och jag kände hur alla intryck som varit under den första halvan av veckan sköljde genom kroppen. Har inte ens hunnit bearbeta och känt efter hur jag egentligen mår just nu. Skönt på ett sätt, jobbigt på ett annat sätt eftersom känslor hinner ikapp en.

Men just nu känns allt ganska okej. Företaget går bra, matten går inte alls bra, haha.. Men allt kan inte gå bra heller. Känner mig till freds, och imorgon är det FREDAG. Tid, sluta gå så fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0