fin helg

2012-02-05 - 16:12:26
Haft en superbra helg med hela min släkt! I torsdags kom min familj till Kil. Och i fredags åkte jag också till Kil och umgicks med dom hemma hos min moster Anette. I lördags så åkte jag, min familj och hela min släkt upp till Sunne och åt mat och hade mysigt för att fira farfars 80-års dag. Sen fortsatte firandet hemma hos farmor och farfar i Kil med tårta och massa skratt, helt störd släkt jag har, haha! På kvällen gick jag till Killingen (typ enda krogen i Kil) och träffade finaste Nikolina som var här och hälsade på! Så otroligt kul att träffa henne, haft en så jäkla bra helg med massa goa människor!

Nu har mamma, pappa och bröderna åkt tillbaka till Uppsala, och jag är tillbaka i Karlstad. Känns som vanligt lite tungt, men det går över.

(och här skulle jag egentligen lägga upp massa bilder från min iphone, men eftersom den inte går att koppla till datorn av någon konstig anledning så blir det inte som jag har tänkt. håller istället på att uppdaterar den till nya ios, vilket inte heller går bra)
Postat av: Laban

Stömpan då <3

2012-02-05 - 23:13:55
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0