livet stannar aldrig upp

2012-07-10 - 22:17:37
Ja, som vanligt har livet gått i ett sedan jag senast skrev en uppdatering om vardagen. Har precis avverkat två veckor av festivaler (Peace and love och Putte i Parken) som blev väldigt lyckade båda två. Fick träffa Jeff och Mathias i Borlänge, som jag träffade i Ayia Napa. Vi gick på en del konserter tillsammans på Peace och hade hur trevligt som helst, riktigt snälla och roliga killar. Jag och Alex (och Mathias) fick sova hemma hos Jeff i två nätter (som bor i Borlänge), tack Gud för det. Jag hatar verkligen att bo i tält. På så sätt har det varit rena semestern på PiP, eftersom jag bor bara några minuters promenad från området där festivalen va.
 
Denna vecka har jag sett fram emot ganska länge. En hel vecka då jag inte har något planerat. Har inte ett jobbpass förens på måndag, då drar jag igång med ett 12-timmars pass, känns stadigt. Så skönt att vara ledig ett tag och bara ta det lungt, har varit så stressigt från tre veckor innan studenten fram tills typ idag. Så det är otroligt skönt och lugnt nu, bara få andas och vara ett tag. Längtar hem till mamma och pappa och Uppsala väldigt mycket, inte varit där sedan påsk, men känner att jag inte har tid, trots att jag är ledig nu. Hoppas det kommer en till "lugn" vecka framöver som jag kan spendera i östsverige!
 
Imorgon kommer Therese in till stan, ska följa med henne ut och shoppa och vara smakråd. Längesen vi umgicks, har saknat henne massor. Även om det är skönt att få vara själv hemma i lägenheten och inte göra någonting så är det bra att komma ut och få tänka på annat ett tag, jag måste, annars kryper jag på väggarna här hemma.
 
Nu ska jag fortsätta glo på Andra Avenyn (nostalgiiiiii) tills jag somnar. Vilket förhoppningsvis är ganska snart. Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0