ont!

2012-03-05 - 22:11:08
Fan vad ont i kroppen jag har, känns som att jag har gått flera mil... Eller just det, det är exakt det jag har gjort. En blandning av rastlöshet och en vilja att vara ute i det fina vädret fick mig ut på en promenad, började gå åt ett håll som jag aldrig gått åt förut. Jag gick, och gick, och gick, men tröttnade aldrig. Slutade med att jag gått runt halva Karlstad, en sträcka på kanske 1,5-2 mil. Helvette vad ont jag hade i fötterna på sluttappen. Vill inte ens veta hur ont jag kommer ha i rumpan och fötterna imorgon. Men det är bara att vänja sig. Kommer sluta vid lunch varje dag i veckan nu, så nu kommer jag få mycket tid till att slita ut skor och spotifylistor.

Imorgon är det värdegrundsdag i skolan. Något påhitt, typ temadagar om att man inte ska mobbas och kränka varandra. Nähä? Det visste jag inte. Snälla berätta mer. Sådär taggad på det faktiskt.

Nu ska jag sova. Trött och öm, mör, överallt. Haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0