Stockholm

2012-03-23 - 22:53:15
Har spenderat dom två senaste dagarna i Stockholm med min lilla klass. Varit på studieresa/klassresa och bott på en Klara skola på Söder i Stockholm. Bonde som jag är (?) blev jag tillslut åksjuk efter allt åkande i tunnelbanorna. Jag och Alexandra tog oss en extra tur ut till Sundbyberg och hälsade på hennes goa mormor. Synd att vi inte gör grejer såhär tillsammans oftare, nu när skolan snart tar slut. Trots att vi är en liten klass och ganska udda grupp så har vi faktiskt väldigt roligt tillsammans.

Landat hemma hos mor och far i Alunda nu när mina klasskompisar åkte hem till Karlstad. Ska på jobbintervju på mammas jobb på måndag så jag har heeeeela helgen här. Imorgon ska Jennifer klippa mitt hår och på söndag ska jag träffa Ida. Lungt och bra helg kommer detta bli.

Sitter och kollar igenom alla Big Brother avsnitt jag har missat sedan sportlovet. Och så har KENT släppt texten till sin singel som kommer i slutet av mars, orden är som vanligt perfekt ♥

De har rivit våra gator bränt ner lekplatserna där vi hängde som barn.
Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0