trött som ett jävla lik

2012-03-02 - 22:43:03
Helvette vilken lång dag detta har varit.. Sov typ två timmar inatt, försov mig imorse så pappa kom och väckte mig kvart i sex (eftersom vi skulle åka kl sex). Åka bil till Kil, stanna till hos farmor och farfar. Sedan drog jag vidare till Therese och barnen och härjade, Robin var där också. Sen kom pappa och käkade pizza med oss. Sedan gick jag och Therese med barnen hela vägen från henne till farmor (och det är ganska långt). Och när vi kom fram var klockan liksom bara typ tre, och har hunnit med så jäkla mycket saker. Kändes fan som midnatt. Nu är jag så jävla trött att jag inte ens känner av det längre. Därför tänker jag sova nu. Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0